پنالتی گوگل و ابهاماتی درباره اطلاعیه های پنالتی گوگل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تاثیرات سئو در بازاریابی و آدرس seoseo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 38
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 4
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 471
:: بازدید سال : 1551
:: بازدید کلی : 27188

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنالتی گوگل و ابهاماتی درباره اطلاعیه های پنالتی گوگل
دو شنبه 25 بهمن 1395 ساعت 21:53 | بازدید : 342 | نوشته ‌شده به دست رضا فتاحیان | ( نظرات )

يک شرکت سئو کار مجرب به خاطر پنالتي هاي گوگل متحير و سرگردان شده است.
هفته گذشته يک شرکت سئو کار مجرب به نام Portent به دليل دريافت اطلاعيه پنالتي از طرف شرکت گوگل به خاطر لينک هاي غير معمول مات و متحير شد.اين اطلاعيه شبيه اکثر اطلاعيه هايي بود که تا بحال ديده بودم:
گوگل الگويي از لينک هاي غير معمول و مصنوعي را که به سايت شما مربوط مي شود را شناسايي کرده است.خريدن لينک و شرکت در طرح هاي لينک (link Schemes) با هدف دستکاري پيج رنک از موارد نقض قوانين Google’s Webmaster Guidelines به شمار مي آيد.
در نتيجه گوگل عمل اسپم دستي را (manual spam action) بر روي portent.com اعمال کرده است. همچنين اقدامات ديگري هم ممکن است بر روي سايت تان يا بخشي از سايت تان اعمال کنيم.


اين پيامکي است که portent از طرف شرکت گوگل دريافت کرده است . اين اطلاعيه نزد اکثر کساني که پنالتي هاي مربوط به لينک را دريافت مي کنند بسيار شايع و معمول است.
در حاليکه گوگل اعلام کرده بود نمونه url هاي لينک هايي را که بوجود آوردنده اين پنالتي ها هستند را به ما معرفي و انتشار خواهد داد اما در مورد portent چنين اتفاقي نيفتاد.
معلوم مي شود که اقدام دستي (manual action) مربوط به portent به سرعت و بطور شگفت انگيزي reverse (نقض و باطل شد) که اين موضوع دلالت بر اين دارد که مشکلي در رابطه با اين اطلاعيه وجود دارد. اما اين شرکتسئو کار مجرب به خاطر اين اقدام کاملا متحير شده است و متوجه نميشود که چرا آنها يک اطلاعيه لينک غير معمول را دريافت کرده اند.
سايت myblog guest  از اين اقدام دستي کاملا سردرگم شده است.
هفته گذشته شما خبري را مبني بر پنالتي شدن يکي از شبکه هاي بزرگ بلاگ مهمان را از طرف گوگل دريافت کرديد ، بازخورد اين خبر تا حدي بود که به نظر مي رسيد که ناشران Myblog guest پنالتي شده اند.
بخش حيرت انگيز اين بود که خود سايت Myblog guest اطلاعيه اقدام دستي در Google Webmaster Tools را دريافت کرد.
اين اقدام دستي مشابه ديگر اقداماتي بود که تا به حال ديده بودم.
گوگل الگويي از لينک هاي غير معمول و مصنوعي و فريبنده و  دستکاري شده اي را که مربوط به صفحات سايت شما مي شود را شناسايي کرده است. اين لينک ها ممکن است نتيجه خريدن لينک و يا شرکت در طرح هاي لينک باشد که موجب دريافت پيج رنک مي شود.
اين اقدام Ann Smarty ، سئو کار مجرب و مالک سرويس بلاگ مهمان را سر درگم کرد؟
خوب اگر خود شبکه بلاگ مهمان منبع اين خطا بوده چرا اين اطلاعيه اين موضوع را روشن نمي کند ؟
چرا اين اطلاعيه پنالتي مبني برداشتن لينک هاي غير معمول به دامين myblogguest.com وارد شده نه به دامين myblogguest.com به خاطر منبع اين پنالتي؟
به طور خلاصه چرا myblogguest توسط يک عمل دستي به خاطر لينک ها مورد هدف قرار گرفته و بجاي اينکه خودش بخشي از طرح لينک باشد.

گوگل موضوع پنالتي گوگل را شفاف سازي ميکند:

عده اي اين سردرگمي را نشانه اي از اين امر ميدانند که گوگل در سيگنال هايي که مي فرستد دچار اشتباه شده است ، در حالي که گوگل نظري در مورد myblogguest به طور خاص نمي دهد.بلکه معتقد است که يک توضيح منطقي براي افرادي که يک شبکه را راه اندازي ميکنند و با پنالتي هايي در لينک مواجه مي شوند که به خود سايتشان مربوط مي شود بايد به بررسي شبکه يا سرويس يا لينک هاي مخرب و ورودي بپردازيد.
بنابراين در حاليکه به نظر مي رسد گوگل خود شبکه را منبع پنالتي نمي داند. گوگل ممکن است اطلاعيه اي را صادر کند که شبکه خودش بک لينک شده و بنابراين داراي لينک هاي غير معمول است. در هر حال شما مي توانيد بفهميد که چرا اين اطلاعيه ها مبهم هستند در حاليکه درکشان بايد راجت و ساده باشد.




:: برچسب‌ها: پنالتي گوگل , سئو , گوگل , بهینه سازی ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: